David Lars en Dirk MTB'en voor Hartstichting

Wij! David en Lars(en inmiddels ook Dirk, zie update onderdaan) uit Uden willen graag ons steentje bijdragen aan onderzoek naar hart- en vaatziekten.
Omdat ook in onze directe omgeving deze ellendige ziekte helaas te vaak voorkomt. Daarom gaat ‘Team David en Lars’ op zaterdag 7 oktober de X-Treme MTB- Marathon in Zeeland rijden.
Deze tocht van ca. 53 km langs de kust van Zeeland, gaat van Zoutelande naar Burgh-Haamstede. Deze tocht wordt doorgaans als behoorlijk pittig omschreven. Zout, wind, zee, strand en Neeltje Jans, dat maakt het er niet makkelijker op! Maar voor een goed doel zoals de Hartstichting David en Lars ‘trappen’ wij graag!

Jij kent vast ook wel iemand die getroffen is door hart en vaatziekten? Elke dag(!) overlijden er in Nederland HELAAS meer dan 100(!) mensen aan hart- en vaatziekten.

Familie, beste vriendin of (verre) kennis. Voor diegene die het treft is het een groot drama. Vergeet ook de naasten niet van het slachtoffer. Ook voor hen is het een verschrikkelijke gebeurtenis. Ofwel er is een leven voor en een leven na deze ingrijpende gebeurtenis. Ook wij kunnen erover meepraten.

De Hartstichting zet zich in voor het zoeken naar oplossingen om hart- en vaatziekten eerder op te sporen en beter te behandelen. Ook in het voorkomen van hart- en vaatziekten is gezond leven en bewegen erg belangrijk. Bewegen houdt het hart gezond.

‘Team David, Lars en Dirk’ streven ernaar om 10 euro per gereden km op te halen! Daarmee komt het streefbedrag op 530 euro, maar meer is altijd beter! Help jij mee? Geef ons dat extra duwtje in de rug…Wij ‘trappen’ wel!

Wij zien je donatie graag tegemoet! Alvast bedankt!

Update!!
Een derde rijder heeft zich spontaan gemeld en dat is Dirk!
Door deze aanmelding hebben we besloten om de inzet te verhogen!
We gaan voor € 15,00 per gereden kilometer wat neerkomt op een streefbedrag € 795,00.

1 acties