Fish Potato   Run

Fish Potato Run

Op zaterdag 16 september 2017 vindt de 27e editie van de Fish Potato Run plaats. Met de afstand van 8EM (12,88km) en 1/2 marathon (21,1km) start u in het vissersdorp Urk en loopt u naar de aardappelhoofdstad Emmeloord. Ook is de mogelijkheid om de halve Fish Potato Run te lopen van 4EM (6,44km). Deze loop is voor wedstrijdlopers en recreanten en voor de kinderen wordt er een Kidsrun van 500m of 1000m georganiseerd.

Gesponsord lopen
Wil jij met jouw sportieve prestatie geld ophalen voor onderzoek naar het voorkomen van een plotselinge hartstilstand? Klik onderaan op 'Doe mee' en maak jouw persoonlijke actiepagina aan. Stuur de link naar familie, vrienden en collega's en laat je sponsoren. Hun donatie draagt bij aan een levensreddende behandeling.

Loop mee voor levensreddend onderzoek
De Hartstichting investeert in onderzoek naar de aanleiding van een plotselinge hartstilstand. Het levert kennis op over de groep mensen met het risico op een hartstilstand. Cardiologen kunnen deze groep preventief behandelen met medicijnen. Medicatie verlaagt ook risicofactoren: hoge cholesterol of bloeddruk. De kans op een hartstilstand neemt af.

Inschrijving voor de Fish Potato Run regel je op de website: www.fishpotatorun.nl

Vragen? Mail naar mijnactie@hartstichting.nl

1 acties