Heart to Handle - Delft naar Split

Heart to Handle - Delft naar Split

In de zomer van 2017 zullen wij, acht Delftse studenten, gaan fietsen naar het Kroatische Split. Deze route van ruim 2300 kilometer zal ons langs vier hoofdsteden en acht landen brengen.
Dit doen wij in naam van onze stichting Heart to Handle. Deze stichting is opgezet door de zusjes Daphne en Noor Koolen. In 2012 verloren zij hun vader heel plotseling aan een hartinfarct. Ze besloten om deze droevige gebeurtenis om te zetten in het positiefs en hebben stichting Heart to Handle opgezet. Daphne is in de zomer van 2014 met een groep naar Barcelona gefietst. Twee jaar later is Noor met een nieuwe groep naar Rome gefietst. Beide evenementen hebben enorm veel geld opgebracht voor de Hartstichting. Aangestoken door het enthousiasme en passie van onze Groningse vriendinnen is het nu aan ons om dit jaar weer een minstens net zo succesvolle editie van Heart to Handle neer te zetten!

Het doel van deze tocht is om zo veel mogelijk geld op te halen voor de Hartstichting. Daarbij kunnen we uw hulp goed gebruiken!

Voor meer informatie kunt u altijd terecht op onze site: www.hearttohandle.nl of op één van onze social media kanalen!

Facebook: www.facebook.com/hearttohandle
Twitter: www.twitter.com/heart_to_handle