Kustwandelmarathon Zeeland 2017

Kustwandelmarathon Zeeland 2017

Net te laat voor een startbewijs voor de Kustwandelmarathon Zeeland?
Geen paniek! De Hartstichting heeft nog 8 startbewijzen! Meld je snel aan en zamel geld in voor levensreddend onderzoek.

Onderweg
Loop op zondag 8 oktober deze unieke tocht van 42,195 km in je eigen tempo. Alleen of in een gezellig groepje? Wat jij wil! Alles draait om de fun tijdens deze prachtige strandwandeling. Van 08.00 tot 08.30 uur kun je starten in Burgh-Haamstede. Samen met andere wandellaars is het doel om vóór 18.00 uur de finish in Zoutelande te halen. Hier staat een heerlijke, voedzame ‘boerenhap’ voor je klaar. Onderweg is er ook eten en drinken. Mocht het je even te zwaar worden? Het publiek en vele enthousiaste muzikanten helpen jou om de finish te halen.
Kijk hier voor meer informatie.

HARTwandelaar
Je bent als HARTwandelaar niet alleen goed bezig voor de Hartstichting en verzekerd van een startbewijs, maar je ontvangt ook nog eens het unieke HARTwandelshirt en krijgt een heerlijk gezond ontbijt aangeboden bij het luxe Sheetz/ Hotel Grand Ter Duin in Burgh-Haamstede.

Jouw investering
Naast het inschrijfbedrag van € 21,- zamel je (minimaal) € 150,- sponsorgeld in via jouw persoonlijke actiepagina. Dit is maar € 3,55 per km! Laat je sponsoren door familie, vrienden en collega’s. Hun donatie draagt bij aan een levensreddend onderzoek naar hart- en vaatziekten.

Loop mee voor levensreddend onderzoek
Er is altijd wel iemand voor wie je loopt! Hart- en vaatziekten zijn namelijk één van de belangrijkste doodsoorzaken in ons land. Elke dag overlijden er ruim 100 mensen aan hart- en vaatziekten en komen er 1.000 mensen in het ziekenhuis terecht. Het sponsorgeld dat jij inzamelt is dus hard nodig voor dit levensreddende onderzoek!

Tag je HARTwandel maatje!

Vragen? Mail naar e.verhofstad@hartstichting.nl

doe mee steun deze actie