Ronde van Noord-Holland 2017

Ronde van Noord-Holland 2017

Op zaterdag 22 april doet ons HARTfietsteam weer mee aan de 45e wielertoertocht van de Ronde van Noord-Holland. Kom ook in actie en fiets mee langs de mooiste plekjes van de provincie!

Gesponsord fietsen
Wil jij met jouw sportieve prestatie geld ophalen voor onderzoek naar het voorkomen van plotselinge hartstilstand bij hartpatiënten? Klik onderaan op 'Doe mee' en maak jouw persoonlijke actiepagina aan. Stuur de link aan familie, vrienden en collega’s en laat je sponsoren. Hun donatie draagt bij aan een levensreddende behandeling voor hartpatiënten.

Onderzoek plotselinge hartstilstand
De Hartstichting investeert in onderzoek naar de aanleiding van plotselinge hartstilstand. Het onderzoek levert kennis op over de groep mensen die risico loopt op hartstilstand (hartpatiënten en familieleden). Hierdoor kunnen cardiologen deze groep preventief behandelen met medicijnen. Of met medicatie het cholesterol of bloeddruk verlagen. Dit verkleint het risico op hartstilstand.

Inschrijving voor de toertocht regel je op de website www.rondevannoordholland.nl van de Ronde van Noord-Holland.

Vragen? Mail naar mijnactie@hartstichting.nl

doe mee steun deze actie